Ця інформація допоможе вам ознайомитися з правилами КМФР, вибрати форму участі і правильно зареєструватися.
Перш за все, прочитайте загальні правила і виберіть форму участі у фестивалі. Можливі три варіанти:
— подача конкурсних робіт без акредитації представників;
Щоб ваші роботи взяли участь у конкурсній програмі КМФР, вам необхідно послідовно виконати декілька дій.
1. Зареєструйтеся на сайті фестивалю:
- Заповніть всі поля, відзначені знаком *;
- Обов'язково запишіть собі логін і пароль, вони стануть в нагоді вам при подачі робіт;
- Контактна інформація використовується оргкомітетом для зв'язку з учасниками, тому перевірте правильність введеної інформації;
- Інформація з поля «Назва учасника» наводиться в каталогах і дипломах КМФР, тому вкажіть назву компанії без лапок, дужок та форми власності.
2. Виберіть кращі роботи агентства, прийняті клієнтами в період з січня 2010 року, але не брали участі у попередньому КМФР.
3. Виберіть з конкурсної програми підходящі для себе категорії. Одна робота може подаватися в декілька номінацій і, відповідно, буде оцінена різними складами журі.
4. Підготуйте роботи відповідно до технічних вимог, зазначених в описі конкурсів.
5. Заповніть конкурсну заявку на кожну роботу:
- Для входу використовуйте логін та пароль;
- Виберіть необхідну категорію та заповніть поля, відмічені *;
- Після внесення інформації до заявки, перевірте всі введені дані та натисніть "Зберегти".
Тепер внесіть інформацію команду, що працювала над проектом, приєднайте файл з роботою і ще раз клацніть «Зберегти».
Редагування конкурсних заявок можливе до запиту рахунку.
6. Після завершення реєстрації запросіть рахунок на оплату. У списку робіт виділіть заявки, вкажіть тип платежу та натисніть на «Запит рахунку». Рахунок буде відправлений у 3-денний термін на факс або e-mail зазначений вами при реєстрації.
7. Передати файли робіт, підготовлені для роботи журі та/або оформлення стендів, можна через e-Disk фестивалю. Запит на отримання доступу направляється з цього сайту. Шукайте вказівку під списком своїх заявок.
Отримавши повідомлення про відкриття доступу, зайдіть у свою поштову скриньку і виберіть закладку «е-Disk». Створіть папку для проекту, завантажте туди файли і надайте загальний доступ користувачеві kmfr@ukr.net. На адресу оргкомітету КМФР прийде повідомлення про завантаження вами файлів.
8. Передайте друковані версії робіт в Дирекцію фестивалю, якщо ви берете участь у конкурсах Communication Design/Дизайн маркетингових комунікацій або Graphic Design/Графічний дизайн.
— акредитація представників без подачі конкурсних робіт;
Якщо ви хочете відвідати КМФР як глядач, дотримуйтесь цього порядку дій.
1. Зареєструйтеся на сайті фестивалю:
- Заповніть всі поля, відзначені знаком *;
- Запишіть собі вказаний логін і пароль;
- Перевірте правильність контактної інформації, вона використовується оргкомітетом для зв'язку з учасниками;
- Інформація з поля «Назва учасника» наводиться на бейджах КМФР, тому впишіть назву компанії без лапок, дужок та форми власності.
2. Вкажіть імена та прізвища акредитованих учасників:
- Для входу на сайт використовуйте логін та пароль;
- У розділі Реєстрація виберіть пункт «Акредитація»;
- У полі «Додати ПІБ» вкажіть дані акредитованого і натисніть «Відправити».
3. Після формування списку акредитованих учасників, клікніть «Запросити рахунок». Рахунок буде переданий в 3-денний термін на зазначений вами при реєстрації контактний факс або e-mail.
4. Сплатіть отриманий рахунок і стежте за новинами на сайті фестивалю.
— акредитація представників на всі заходи КМФР з подачею робіт на конкурсну програму.