12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку

Ця інформація допоможе вам ознайомитися з правилами КМФР, вибрати форму участі і правильно зареєструватися.

Перш за все, прочитайте загальні правила і виберіть форму участі у фестивалі. Можливі три варіанти:

— подача конкурсних робіт без акредитації представників;

Щоб ваші роботи взяли участь у конкурсній програмі КМФР, вам необхідно послідовно виконати декілька дій.

1. Зареєструйтеся на сайті фестивалю:
- Заповніть всі поля, відзначені знаком *;
- Обов'язково запишіть собі логін і пароль, вони стануть в нагоді вам при подачі робіт;
- Контактна інформація використовується оргкомітетом для зв'язку з учасниками, тому перевірте правильність введеної інформації;
- Інформація з поля «Назва учасника» наводиться в каталогах і дипломах КМФР, тому вкажіть назву компанії без лапок, дужок та форми власності.

2. Виберіть кращі роботи агентства, прийняті клієнтами в період з січня 2010 року, але не брали участі у попередньому КМФР.

3. Виберіть з конкурсної програми підходящі для себе категорії. Одна робота може подаватися в декілька номінацій і, відповідно, буде оцінена різними складами журі.

4. Підготуйте роботи відповідно до технічних вимог, зазначених в описі конкурсів.

5. Заповніть конкурсну заявку на кожну роботу:
- Для входу використовуйте логін та пароль;
- Виберіть необхідну категорію та заповніть поля, відмічені *;
- Після внесення інформації до заявки, перевірте всі введені дані та натисніть "Зберегти".

Тепер внесіть інформацію команду, що працювала над проектом, приєднайте файл з роботою і ще раз клацніть «Зберегти».

Редагування конкурсних заявок можливе до запиту рахунку.

6. Після завершення реєстрації запросіть рахунок на оплату. У списку робіт виділіть заявки, вкажіть тип платежу та натисніть на «Запит рахунку». Рахунок буде відправлений у 3-денний термін на факс або e-mail зазначений вами при реєстрації.

7. Передати файли робіт, підготовлені для роботи журі та/або оформлення стендів, можна через e-Disk фестивалю. Запит на отримання доступу направляється з цього сайту. Шукайте вказівку під списком своїх заявок.

Отримавши повідомлення про відкриття доступу, зайдіть у свою поштову скриньку і виберіть закладку «е-Disk». Створіть папку для проекту, завантажте туди файли і надайте загальний доступ користувачеві kmfr@ukr.net. На адресу оргкомітету КМФР прийде повідомлення про завантаження вами файлів.

8. Передайте друковані версії робіт в Дирекцію фестивалю, якщо ви берете участь у конкурсах Communication Design/Дизайн маркетингових комунікацій або Graphic Design/Графічний дизайн.

— акредитація представників без подачі конкурсних робіт;

Якщо ви хочете відвідати КМФР як глядач, дотримуйтесь цього порядку дій.

1. Зареєструйтеся на сайті фестивалю:
- Заповніть всі поля, відзначені знаком *;
- Запишіть собі вказаний логін і пароль;
- Перевірте правильність контактної інформації, вона використовується оргкомітетом для зв'язку з учасниками;
- Інформація з поля «Назва учасника» наводиться на бейджах КМФР, тому впишіть назву компанії без лапок, дужок та форми власності.

2. Вкажіть імена та прізвища акредитованих учасників:
- Для входу на сайт використовуйте логін та пароль;
- У розділі Реєстрація виберіть пункт «Акредитація»;
- У полі «Додати ПІБ» вкажіть дані акредитованого і натисніть «Відправити».

3. Після формування списку акредитованих учасників, клікніть «Запросити рахунок». Рахунок буде переданий в 3-денний термін на зазначений вами при реєстрації контактний факс або e-mail.

4. Сплатіть отриманий рахунок і стежте за новинами на сайті фестивалю.

— акредитація представників на всі заходи КМФР з подачею робіт на конкурсну програму.